Ön szerint melyek a családi házak leggyengébb betörés pontjai?

2016/05/11. - írta: Creativealarm

Mi a véleménye a kertkapuról?  És a nyílászárókról? Kérjük, ossza meg a véleményét velünk! Szóljon hozzá!

Az erre készült statisztikák megmutatják, hogy a valóságban mi történik, de mi az Önök véleményére vagyunk kíváncsiak!  Amennyiben megossza a véleményét velünk akkor nem csak a családi házak leggyengébb betörés pontjait osszuk meg Önnel, hanem azt is elmondjuk, hogy mikor fordul elő a legtöbb betörés.

Várjuk a hozzászólását!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativealarm.blog.hu/api/trackback/id/tr78707496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Fondor 2016.05.11. 18:21:08

Szerintem kell egy jó kutya.

Dr.Fondor 2016.05.11. 18:30:02

A pince szerintem a leggyengébb pontja a családi házaknak,illetve a garázs.

MiPö 2016.05.12. 05:42:40

A nyílászárókat manapság nagyon könnyedén kijatszák. Sajnos hiába van jó kutya velük is tudnak mit kezdeni, hogy ne legyen útba :(

Riako 2016.05.12. 07:28:54

Én is úgy gondolom, hogy ezek a műanyag nyílászároknak meg van a hátrányuk ilyen szempontból. És a kutya sem véd meg minden betörőtől. Szerintem a legjobb megoldás erre egy riasztórendszer és egy kamera egyben.

Koto 2016.05.12. 07:37:02

Sziasztok! Szerintem a kutya jó ötlet bár igaz, hogy nem mindenkit riaszt el és vannak olyan eszközök, amivel sajnos eltudjak őket tenni lábalol :( De a legjobb a 3 kombináció alkalmazás egyszerre. Kutya, riasztó és kamera. Szerintem a terasz ajtók a leggyengébb pontok.

Mago 2016.05.12. 13:38:48

Haha! Csatlakozom az előttem szólokhoz. Szerintem is a leggyengébb pont a terasz és garázs.

ScwarzKatz 2016.05.18. 05:24:13

Én is a teraszajtókra tippelnék...
süti beállítások módosítása